Differences between the expected numbers of accidents for various types of intersection arrangements in Prague
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F13%3A%230001120" target="_blank" >RIV/44994575:_____/13:#0001120 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Differences between the expected numbers of accidents for various types of intersection arrangements in Prague
Popis výsledku v původním jazyce
Silniční nehodovost v České republice je jedním ze sociálních problému už mnoho let jako v jiných evropských zemích. Podle Bílé knihy publikované v roce 2002 (Evropská komise, 2001), bylo učiněno mnoho v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Evropská směrnice 008/96/ES o řízení bezpečnosti silniční infrastruktury (Evropský parlament, 2008) byla přijata a realizována ve vnitrostátních právních předpisech a strategií. Bylo učiněno mnoho pro zlepšení bezpečnosti silničního provozu však uvedených cílů nebylo dosaženo. Identifikace rizikových silničních lokalit a vliv různých typů křižovatek na bezpečnost je způsob, jak udělat nejhorší umístění bezpečnější.
Název v anglickém jazyce
Rozdíly mezi očekávaným počtem dopravních nehod pro různé typy uspořádání křižovatek v Praze
Popis výsledku anglicky
Road accidents in the Czech Republic have been a social problem for many years as in other European countries. According to White paper published in 2002 (European Commission, 2001), much has been done in road safety. European Directive 008/96/ES on RoadInfrastructure Safety Management (European Parliament, 2008) was adopted and implemented in national laws and strategies. Much has been done for road safety improvement; however specified goals were not achieved. Identification of hazardous road locations and the influence of different types of rrang ements on safety is way how to make the worst locations safer.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů