Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Differences between the expected numbers of accidents for various types of intersection arrangements in Prague

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F13%3A%230001120" target="_blank" >RIV/44994575:_____/13:#0001120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Differences between the expected numbers of accidents for various types of intersection arrangements in Prague

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Silniční nehodovost v České republice je jedním ze sociálních problému už mnoho let jako v jiných evropských zemích. Podle Bílé knihy publikované v roce 2002 (Evropská komise, 2001), bylo učiněno mnoho v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Evropská směrnice 008/96/ES o řízení bezpečnosti silniční infrastruktury (Evropský parlament, 2008) byla přijata a realizována ve vnitrostátních právních předpisech a strategií. Bylo učiněno mnoho pro zlepšení bezpečnosti silničního provozu však uvedených cílů nebylo dosaženo. Identifikace rizikových silničních lokalit a vliv různých typů křižovatek na bezpečnost je způsob, jak udělat nejhorší umístění bezpečnější.

  • Název v anglickém jazyce

    Rozdíly mezi očekávaným počtem dopravních nehod pro různé typy uspořádání křižovatek v Praze

  • Popis výsledku anglicky

    Road accidents in the Czech Republic have been a social problem for many years as in other European countries. According to White paper published in 2002 (European Commission, 2001), much has been done in road safety. European Directive 008/96/ES on RoadInfrastructure Safety Management (European Parliament, 2008) was adopted and implemented in national laws and strategies. Much has been done for road safety improvement; however specified goals were not achieved. Identification of hazardous road locations and the influence of different types of rrang ements on safety is way how to make the worst locations safer.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů