Sběr a analýza dat z NUB ve vztahu k NSBSP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001646" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001646 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sběr a analýza dat z NUB ve vztahu k NSBSP
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním ze současných nástrojů hodnocení bezpečnosti na pozemních komunikacích je Národní strategie bezpečnosti silničního provozu 2011-2020. Jejím přijetím v dubnu 2004 vláda ČR jednoznačně potvrdila svůj záměr podniknout účinné kroky k zastavení dlouhodobého nepříznivého vývoje nehodovosti v silničním provozu a přiblížit její úroveň motoristicky vyspělejším zemím. V souladu s nosnými pilíři evropské dopravní politiky, se vláda ČR připojila k ambicióznímu cíli snížit počet usmrcených v silničním provozu.
Název v anglickém jazyce
Collection and analysis of safety performance indicators in relation to the National Road Safety Strategy
Popis výsledku anglicky
One of the current tools for evaluation of safety on the road is the National Road Safety Strategy 2011-2020. Its adoption in April 2004. Government clearly confirmed its intention to take effective steps to stop long-term adverse developments in trafficaccidents and bring her level of motorist-advanced countries. In accordance with the supporting pillars of European transport policy, the Government joined the ambitious goal to reduce fatalities in road traffic.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů