Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti z realizace průzkumných prací na letištních plochách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F18%3AN0000088" target="_blank" >RIV/44994575:_____/18:N0000088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti z realizace průzkumných prací na letištních plochách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku diagnostiky ve vztahu k posouzení letištních drah a ploch. Nedestruktivní diagnostika vozovek poskytuje informace o stavu konstrukce, které umožní korektní posouzení a případný návrh údržby a opravy managementu letiště. Rázové zařízení FWD umožní vyhodnocení únosnosti letištních ploch a měření georadarem stanovení tlouštěk vrstev a jejich stavu. Doplňující vývrty umožní kalibraci georadaru, reálné zhodnocení stavu podkladních vrstev a podloží a hodnocení kvality odebraných vzorků. Příspěvek se dále zabývá zkušenostmi s diagnostickými pracemi na letištích, které byly realizovány od roku 2013.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience of diagnostic on airfield pavements

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals about experiences with diagnostics of airport pavements. Nondestructive diagnostics of pavements provides information about the condition of the structure, which will enable the correct assessment and any appropriate suggestions of maintenance and repair for airport management. Falling weight deflectometer (FWD) allows evaluation of bearing capacity of airport pavements and ground penetrating radar (GPR) measurements determine the thickness of layers and their condition. Additional extracted cores enable the calibration of GPR, assessment subbase and subgrade condition and evaluation of strength and quality on taken samples. The paper also deals with the experience with diagnostic on airfield pavements, which has been executed since 2013.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH02020789" target="_blank" >TH02020789: Materiály pro optimalizaci vodního režimu v betonu z hlediska prodloužení jeho životnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů