Analýzy vzájemných účinků vozidel a koleje v soupravách za jízdy při působení podélných tlačných sil
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45274100%3A_____%2F17%3AN0000006" target="_blank" >RIV/45274100:_____/17:N0000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýzy vzájemných účinků vozidel a koleje v soupravách za jízdy při působení podélných tlačných sil
Popis výsledku v původním jazyce
Souhrnná výzkumná zpráva dokumentující výpočtové simulace jízdně-technických vlastností vybraných typů železničních vozidel v soupravách za jízdy při působení podélných tlačných sil ve směrových podmínkách zejména železniční sítě SŽDC.
Název v anglickém jazyce
Analysis of effects in the vehicle-track interaction if the vehicle is operating under presence of longitudinal propelling forces as a part of a trainset
Popis výsledku anglicky
Summary research report demonstrating computational simulations of running behaviour of selected railway vehicles if they are operating under longitudinal propelling forces as a part of a trainset especially in curved sections of SŽDC railway network.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů