Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45274100%3A_____%2F21%3AN0000003" target="_blank" >RIV/45274100:_____/21:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dokument popisuje v první části vyhodnocení a analýzu výsledků zkoušek na zkušebním stavu vzduchových pružin. V druhé části je pak popsán výpočtový model vozidla, který vychází z hlavového vozu HV5 jednotky 14Ev produkce společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. Součástí modelu je pružná vozová skříň a pokročilý model vzduchového vypružení, do kterého byly implementovány naměřené charakteristiky vypružení z provedených měření. Oproti předchozí verzi výpočtového modelu, který je popsán ve zprávě 20-C071 z roku 2020 [1], byly provedeny úpravy na modelu pružné skříně a na modelu vzduchového vypružení, které vychází z poznatků z výsledků detailního vyhodnocení z rozsáhlého měření na zkušebním stavu vzduchové pružiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1

  • Popis výsledku anglicky

    Dokument popisuje v první části vyhodnocení a analýzu výsledků zkoušek na zkušebním stavu vzduchových pružin. V druhé části je pak popsán výpočtový model vozidla, který vychází z hlavového vozu HV5 jednotky 14Ev produkce společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. Součástí modelu je pružná vozová skříň a pokročilý model vzduchového vypružení, do kterého byly implementovány naměřené charakteristiky vypružení z provedených měření. Oproti předchozí verzi výpočtového modelu, který je popsán ve zprávě 20-C071 z roku 2020 [1], byly provedeny úpravy na modelu pružné skříně a na modelu vzduchového vypružení, které vychází z poznatků z výsledků detailního vyhodnocení z rozsáhlého měření na zkušebním stavu vzduchové pružiny.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Národní centrum kompetence Josefa Božka pro pozemní dopravní prostředky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů