Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45274100%3A_____%2F21%3AN0000003" target="_blank" >RIV/45274100:_____/21:N0000003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1
Popis výsledku v původním jazyce
Dokument popisuje v první části vyhodnocení a analýzu výsledků zkoušek na zkušebním stavu vzduchových pružin. V druhé části je pak popsán výpočtový model vozidla, který vychází z hlavového vozu HV5 jednotky 14Ev produkce společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. Součástí modelu je pružná vozová skříň a pokročilý model vzduchového vypružení, do kterého byly implementovány naměřené charakteristiky vypružení z provedených měření. Oproti předchozí verzi výpočtového modelu, který je popsán ve zprávě 20-C071 z roku 2020 [1], byly provedeny úpravy na modelu pružné skříně a na modelu vzduchového vypružení, které vychází z poznatků z výsledků detailního vyhodnocení z rozsáhlého měření na zkušebním stavu vzduchové pružiny.
Název v anglickém jazyce
Výzkum v oblasti jízdního komfortu kolejových vozidel - etapa 1
Popis výsledku anglicky
Dokument popisuje v první části vyhodnocení a analýzu výsledků zkoušek na zkušebním stavu vzduchových pružin. V druhé části je pak popsán výpočtový model vozidla, který vychází z hlavového vozu HV5 jednotky 14Ev produkce společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. Součástí modelu je pružná vozová skříň a pokročilý model vzduchového vypružení, do kterého byly implementovány naměřené charakteristiky vypružení z provedených měření. Oproti předchozí verzi výpočtového modelu, který je popsán ve zprávě 20-C071 z roku 2020 [1], byly provedeny úpravy na modelu pružné skříně a na modelu vzduchového vypružení, které vychází z poznatků z výsledků detailního vyhodnocení z rozsáhlého měření na zkušebním stavu vzduchové pružiny.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Národní centrum kompetence Josefa Božka pro pozemní dopravní prostředky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů