Pilotní provoz
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45274517%3A_____%2F21%3AN0000004" target="_blank" >RIV/45274517:_____/21:N0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pilotní provoz
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem pro ověření pilotního testování bylo ověřit kompatibilitu a funkčnosti celého navrhovaného systému za všechny partnery projektu. V rámci pilotního ověření bylo provedeno kalibrování hardwarové a softwarové části systému celého systému preference. Byla provedena série testů, kde se ověřovaly jednotlivé komponenty systému komunikace, detekce a vyhodnocení za pomoci neuronové sítě a povely pro řadič, aby spustil příslušný signální plán. Celkem byly provedeny 4 online testy pro detekci a kategorizaci vozidel a následnou komunikaci celého systému včetně povelů řadiči a ověření stavů a signálního obrazu.Součástí pilotního testování bylo i ověření "Systému pro podporu řidičů a efektivní využívání dobíjecí a plnící infrastruktury v reálném provozu. Celková funkčnost systému byla testována prostřednictvím mobilní webové aplikace. Testování proběhlo v různých variantách nastavení. Kromě testování celkové funkčnosti systému bylo ověřováno, zda dynamická informace o aktuálním stavu nabíjecího bodu odpovídá skutečnosti.
Název v anglickém jazyce
Pilot traffic
Popis výsledku anglicky
The aim for the verification of the pilot testing was to verify the compatibility and functionality of the entire proposed system for all project partners. As part of the pilot verification, the hardware and software part of the system of the entire preference system was calibrated. A series of tests was performed, where the individual components of the communication, detection and evaluation system were verified using a neural network and commands for the traffic controller to run the appropriate signal plan. A total of 4 online tests were performed for vehicle detection and categorization and subsequent communication of the entire system, including commands to the controller and verification of status and signal image. The pilot testing also included verification of the "Driver Support System and the efficient use of the charging and charging infrastructure in real operation. The overall functionality of the system was tested through a mobile web application. Testing took place in various setting variants. In addition to testing the overall functionality of the system, it was verified whether the dynamic information about the current state of the charging point corresponds to reality.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TH04030403" target="_blank" >TH04030403: Dopady zavádění nízkoemisní mobility na snižování environmentálních vlivů městských aglomerací</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TH04030403-2021V005
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Pilotní testování se skládalo ze dvou činností: Ověření celeho systému detekce a komunikace v rámci dopravní ústředny: Pro potřeby pilotoního testování byla na křižovatku ŘevnickáxSárská číslo 5,538 nainstalovaná kamera FlirTermicam 2 pro účely kamerového záznananu a napojení videodetekce za použití neuronové sítě. Byla ověřena komunikace mezi frontendem a backendem aplikace, její napojení na databázi propojení s neuronovou sítí a výsledná detekce a kategorizace vozidel dle navržených parametrů pro detekci a kategorizaci. Po vyhodnocení počtu projetých kategorií vozidel byl dle získaných dat zaslán příkaz přes vytvoření komunikační port „OCIT Bridge“ do řadiče, který při nejbližší příležitosti zapnul příslušný signální plán. Byla ověřena funkčnost celého systému. Ověření "Systému pro podporu řidičů a efektivní využívání dobíjecí a plnící infrastruktury v reálném provozu.: Celková funkčnost systému byla testována prostřednictvím mobilní webové aplikace. Testování proběhlo v různých variantách nastavení. Kromě testování celkové funkčnosti systému bylo ověřováno, zda dynamická informace o aktuálním stavu nabíjecího bodu odpovídá skutečnosti, tj. že je správně nastaveno přijímání informací z modulu distribučního rozhraní. Bylo provedeno celkem 20 testů, při kterých bylo měněno: • nastavení filtrů (typ vozidla, výkon, počet osob, hmotnost nákladu), • aktuální poloha vozidla, • výběr nabíjecích bodů apod. Bylo ověřeno, že celý systém je funkční.
Ekonomické parametry
Pilotní testování sloužilo pro ověření funkčnosti celého navrhovaného systému a bude ekonomicky přínosné v rámci implementace do inteligentích systémů řízení dopravy nabízených v produktovém portfoliu řešitelů a pro jeho rozšíření v o trasovací služby pro elektromobily a v rámci připravovaných komplexních mobilitních řešení.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
45274517
Název vlastníka
Eltodo a.s.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
O - Doposud nevyužívaný výsledek
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—