Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F09%3A%230000068" target="_blank" >RIV/46358978:_____/09:#0000068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Období dospělých se ve společenských vědách až do počátku 20. století zkoumalo pouze okrajově. Do té doby bylo předmětem výzkumu především mládí a stáří (případně se studovaly tělesné a psychické znaky stárnutí, především pokles výkonnosti). Dospělost sebrala jako věkové období mezi nimi. Vycházelo se z názoru, že vývoj psychiky, a tím i učení, je ukončen s dožesažením biologické dospělosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of adult

  • Popis výsledku anglicky

    In the social sciences until the early 20th century was theory of adulthood explored only marginally. Until then, it was the subject of research, especially youth and senior age (or are studying the physical and mental signs of aging, especially decreaseperformance). Adulthood is taking ages as between them. The main theory was based on a view that learning is finished with achieving biological maturity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1950" target="_blank" >GA406/09/1950: Andragogický model učení a vzdělávání dospělých založený na získávání a rozvoji klíčových kompetencí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých

  • ISBN

    978-80-87306-04-8

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    344

  • Název nakladatele

    Educa Service

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly