Specifika dospělých
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F09%3A%230000068" target="_blank" >RIV/46358978:_____/09:#0000068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika dospělých
Popis výsledku v původním jazyce
Období dospělých se ve společenských vědách až do počátku 20. století zkoumalo pouze okrajově. Do té doby bylo předmětem výzkumu především mládí a stáří (případně se studovaly tělesné a psychické znaky stárnutí, především pokles výkonnosti). Dospělost sebrala jako věkové období mezi nimi. Vycházelo se z názoru, že vývoj psychiky, a tím i učení, je ukončen s dožesažením biologické dospělosti.
Název v anglickém jazyce
Aspects of adult
Popis výsledku anglicky
In the social sciences until the early 20th century was theory of adulthood explored only marginally. Until then, it was the subject of research, especially youth and senior age (or are studying the physical and mental signs of aging, especially decreaseperformance). Adulthood is taking ages as between them. The main theory was based on a view that learning is finished with achieving biological maturity.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1950" target="_blank" >GA406/09/1950: Andragogický model učení a vzdělávání dospělých založený na získávání a rozvoji klíčových kompetencí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
344
Název nakladatele
Educa Service
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—