Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ROZVOJ MIKROREGIONU V KONTEXTU STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ S PODPOROU MARKETINGOVÝCH AKTIVIT (MIKROREGION DOLNÍ BEROUNKA, MAS KARLŠTEJNSKO, O.S.)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F13%3A%230000161" target="_blank" >RIV/46358978:_____/13:#0000161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspj.cz/soubory/download/id/2051" target="_blank" >https://www.vspj.cz/soubory/download/id/2051</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ROZVOJ MIKROREGIONU V KONTEXTU STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ S PODPOROU MARKETINGOVÝCH AKTIVIT (MIKROREGION DOLNÍ BEROUNKA, MAS KARLŠTEJNSKO, O.S.)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá podporou rozvoje mikroregionů z hlediska strategického řízení s využitím prvků marketingu. Zaměřuje se na předpoklady a postupy zpracování strategických rozvojových dokumentů, na provázanost se strategickými dokumenty pro širší územíi národní strategie rozvoje a jejich funkci v rámci řízení oblasti. Mikroregion je pojednán i z pohledu cestovního ruchu jako destinace, je zmíněna důležitost funkce destinačního managementu. Pozornost je věnována i bariérám a příležitostem rozvoje mikroregionu. Jako příklady byly k uvedenému tématu vybrány mikroregion Dolní Berounka a Místní akční skupina Karlštejnsko, o.s.; Název sborníku: Aktuální problémy cestovního ruchu/Cestovní ruch - destinace - regionální rozvoj. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013. 293 s. ISBN 978-80-87035-70-2. Příspěvěk s. 193-200. Kód klasifikace: EUR. Forma vydání: E.

  • Název v anglickém jazyce

    DEVELOPMENT OF MICRO-REGION IN THE CONTEXT OF STRATEGIC MANAGEMENT WITH SUPPORT FOR MARKETING ACTIVITIES (MICRO-REGION DOLNÍ BEROUNKA, MAS KARLŠTEJNSKO, O.S.)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with promoting the development of micro-regions in terms of strategic management using elements of marketing. It focuses on the conditions and procedures for processing of strategic development documents for consistency with the strategic documents for the wider area as well as national development strategies and their function within the management area. The micro-region is discussed from the perspective of tourism as a destination, is mentioned the importance of destination managementfunctions. Attention is also paid to the barriers and opportunities for the development of micro-region. Examples were given topic selected micro Lower Berounka and Local Action Group Karlštejnsko, o.s.; Name of the proceedings: Current Problems of Tourism / Tourism - Destinations - regional development. Jihlava College of Polytechnics, 2013. 293 pp. ISBN 978-80-87035-70-2. The contribution p 193-200. Classification code: EUR. Form release: E.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů