Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozice lektora a problematika jeho vzdělávání v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F20%3A00000069" target="_blank" >RIV/46358978:_____/20:00000069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozice lektora a problematika jeho vzdělávání v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá teoretickým vymezením andragogické role lektora. V příspěvku se čtenář blíže seznámí se základním vymezením pojmu lektor. Kromě definice pojmu lektor se čtenář seznámí s možnými styly, kteří lektoři aplikují během vzdělávacího procesu. Dále je zde uvedena typologie lektorské profese tak jak uvádějí erudovaní autoři. Příspěvek dále zahrnuje seznámení se základní pozicí lektora v České republice. V neposlední řadě příspěvek zahrnuje problematiku týkající se lektorského vzdělávání. Příspěvek je sestaven z odborných zdrojů a autorových osobních zkušeností, jelikož autor příspěvku ve svém pracovním životě přichází do každodenního osobního kontaktu s jedinci lektorské profese.

  • Název v anglickém jazyce

    Lectors´ Position and Problems of Their Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the theoretical definition of the andragogical role of the lecturer. In this paper, the reader will learn more about the basic definition of the term lecturer. In addition to the definition of the term lecturer, the reader will become acquainted with the possible styles which lecturers apply during the educational process. There is also a typology of the lecturer’s profession as stated by erudite authors. The paper also includes an introduction to the basic position of a lecturer in the Czech Republic. Finally, the paper covers issues related to lecturers' education. The paper is composed of professional sources and the author’s personal experience, as the author of the paper in his working life comes into everyday personal contact with individuals in the lecturer's profession

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Andragogické štúdie 2020

  • ISBN

    9788055717302

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    165-171

  • Název nakladatele

    Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Banska Bystrica

  • Místo konání akce

    Banska Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku