Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Politicians from Slovakia in media dialogues.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F21%3A00000183" target="_blank" >RIV/46358978:_____/21:00000183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Politici a médía nielen v čase volieb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ....ovplyvňovanie je v určitom aspekte silnejšie: Keď aktér propaguje napríklad nejakú myšlienku, dbá na to, aby ju podporil silnými dôvodmi, no to ešte neznamená, že recipienta aj ovplyvňuje; pri ovplyvňovaní sa od recipienta vyžaduje, aby napríklad zmenil svoje postoje k určitej veci, aby prijal nejakú doktrínu za svoju...informačný kontext nadobúda rozmanité podoby, je mimoriadne komplexný, pretože jeho tri zložky – kontext zdroja, kontext média a kontext recipienta – samé osebe môžu pozostávať z rozmanitých faktorov. Opísať informačný kontext informácie v jeho úplnosti je priam nemožné. Nepochybne však treba zdôrazniť, že umiestnenie informácie v jednom kontexte môže prispieť k tomu, že sa vyhodnotí diametrálne odlišným spôsobom ako v prípade, že sa umiestni v inom kontexte.

  • Název v anglickém jazyce

    Politicians from Slovakia in media dialogues.

  • Popis výsledku anglicky

    There is often conflict of interests in media dialogues. It is the role of the anchor these clashes to be got sorted out and also to control the quality and value of argumentations in these dialogues. Politicians pleasurably misuse their argumentations and their intention is to blackmail emotionally their opponents but also their recipients. The anchor should prevent these tendencies to occur. The competent anchor may promote (not only) political interview to high-quality product.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Politici a médía nielen v čase volieb. In: Voľby 2019/2020. Kam kráčaš demokracia.Politologický zborník 12. Košice.2021. s. 45-69. ISBN 978-80-574-0050-9.

  • ISBN

    9788057400509

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    45-69

  • Název nakladatele

    Univerzita Pavla Jozefa Šafárika Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice, Katedra politológie

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku