Univerzální zařízení pro uchycení palivových trubek se 100% systémem kontroly destrukce NOK trubek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46709002%3A_____%2F16%3AN0000034" target="_blank" >RIV/46709002:_____/16:N0000034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Univerzální zařízení pro uchycení palivových trubek se 100% systémem kontroly destrukce NOK trubek
Popis výsledku v původním jazyce
Stávající zařízení LT Volvo a LT Ford je určeno ke kontrole těsnosti palivových trubek. Pracovní část, komora pro testování těsnosti trubek byla vybavena systémem automatické kontroly přestřižení vadných trubek. Systém kontroly sestává z laserového senzoru, který je umístěn na vysokozdvižném pneumatickém válci a pohybuje tak s laserovým senzorem horizontálně. Laserový senzor je umístěn ve spodní části komory. Na každé univerzální desce je pak umístěna odrazná deska resp. lišta přímo v oblasti lišty upínacích modulů. Tato detekční lišta je připevněna k levému pojezdu montážních hnízd. Tím se snímané oblasti automaticky mění pro různé trubky s posunem levé lišty s hnízdy. Z důvodu obecného tvaru testované trubky a variabilního nastavení jednotlivých hnízd byl implementován svírací mechanismus trubek v oblasti přejezdu kontrolovaných trubek.
Název v anglickém jazyce
Universal machine for fixing the fuel tubes with 100% control system destruction NOK tubes
Popis výsledku anglicky
The current device LT Volvo and LT Ford is determined to check the leak tightness of fuel pipes. The working part, a chamber for testing the leak tightness of pipes, was fitted with a system of automatic check of the cutting of damaged pipes. The check system consists of a laser sensor that is located on a high-lift pneumatic cylinder and thereby, it moves the laser sensor horizontally. The laser sensor is placed in the bottom part of the chamber. On each universal plate, there is then placed a reflecting plate or a molding directly in the vicinity of a strip of clamping modules. This detection strip is attached to the left travel of assembly nests. Thus, the scanning areas automatically vary for different pipes with a shift of the left strip with nests. Due to the common shape of a tested pipe and the variable setting of individual nests, a gripping mechanism for pipes in the area of crossing the checked pipes was implemented.
Klasifikace
Druh
G<sub>prot</sub> - Prototyp
CEP obor
JQ - Strojní zařízení a nástroje
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LO1213" target="_blank" >LO1213: Excelentní Strojírenský Výzkum</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
669041
Číselná identifikace
663340, 669041
Technické parametry
Na zařízení se provádí automatická kontrola znehodnocení (přestřižení) nevyhovujících trubek. Systém pracuje s pracovním přetlakem 0,6 MPa.Prototyp byl vyroben pro TI Group Automotive Systems, s.r.o.; Nepřevázka 147, 293 01 Mladá Boleslav 1; IČ 47545674, číslo smlouvy 663340, 669041. Odpovědná osoba Radim Dufek, +420 326 717 793.
Ekonomické parametry
100% kontrola znehodnocení nevyhovujících trubek, snížení zmetkovitosti o 99,5 %.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
47545674
Název vlastníka
TI Group Automotive Systems, s.r.o.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—