Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F04%3A24210089" target="_blank" >RIV/46747885:24210/04:24210089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hodnocením vlivu rychlosti deformace na dosahované mezní stavy pevnostního plechu, používaného v automobilovém průmyslu pro zvýšení tuhosti karoserie. Na materiálu, u kterého ještě nebyla realizována deformace, je dosaženo mezního stau vypínáním tvarových vzorků polokulovým tažníkem. Pro měření jsou použity rychlosti: v1 = 0,01 m?s-1 (rychlost beranu lisu), rychlost v2 = 17,78 m?s-1 (64 km/hod.), což je standardní rychlost bariérové zkoušky při čelním nárazu automobilu. Porovnány jsudiagramy mezních přetvoření sestrojené v souřadnicích (?1?2?) pro obě použité rychlosti. Cílem příspěvku je seznámit účastníky konference s výsledky popsaných experimentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The limit states of the high-strength metal sheets by the higher deformation speeds

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is engaged in the classification of the influence of the deformation speeds for the achieved limit states of the high-strength metal sheet, which is used in the car industry for the elevation of the body rigidity. For the material, for which te deformation was not realized yet, it is achieved the limit state by the stretching of the shaped samples by the hemispherical punch. The used speeds for the measuring are: s1 = 0,01 m?s-1 (the speed of the press ram), speed s2= 17,78 m?s-1 (64 km/hour)which is standard speed for the crash test by the car frontal collision. The forming limit diagrams constructed in the coordinates (?1?2?) are compared for the both used speeds. The purpose of this article is to acquaint the participants at the conference with the results of the described experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7.mezinárodní konference ?FORM 2004?,Brno, 2004

  • ISBN

    80-86607-11-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    75-80

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně,fakulta strojní,ústav strojírenské technologie

  • Místo vydání

    Brno, Česká Republika

  • Místo konání akce

    Brno, Česká Republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku