Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj supersonického ejektoru s dvanácti hnacími tryskami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F07%3A%40KEZ0293" target="_blank" >RIV/46747885:24210/07:@KEZ0293 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24210/07:@GKEZ050 RIV/46747885:24210/07:#0001060

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of supersonic twelve driving nozzles ejector for supersonic wind tunnel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim is to develop the entrance part of the supersonic air?to-air ejector for supersonic wind tunnel driving [1]. The requested aim of the optimization is to get the best ejector efficiency as well as to get the highest available Mach number inside the wind tunnel test section. The basic layout concept has been chose with twelve circular driving nozzles around the mixing chamber perimeter [2]. This concept had been dedicated more efficient, against the slot driving nozzle ejector. Several variants, favourable effect of the contraction and the convergent-divergent mixing chamber as well as the inclining of the driving nozzles is shown. As the result, the most optimal variant is evaluated and it is claimed, that another improving is possible only withaerodynamic optimisation procedure use.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of supersonic twelve driving nozzles ejector for supersonic wind tunnel

  • Popis výsledku anglicky

    The aim is to develop the entrance part of the supersonic air?to-air ejector for supersonic wind tunnel driving [1]. The requested aim of the optimization is to get the best ejector efficiency as well as to get the highest available Mach number inside the wind tunnel test section. The basic layout concept has been chose with twelve circular driving nozzles around the mixing chamber perimeter [2]. This concept had been dedicated more efficient, against the slot driving nozzle ejector. Several variants, favourable effect of the contraction and the convergent-divergent mixing chamber as well as the inclining of the driving nozzles is shown. As the result, the most optimal variant is evaluated and it is claimed, that another improving is possible only withaerodynamic optimisation procedure use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BK - Mechanika tekutin

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP101%2F05%2FP298" target="_blank" >GP101/05/P298: Optimalizace a řízení směšovacích procesů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Experimental fluid mechanic 2007, Liberec

  • ISBN

    978-80-7372-273-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    41-46

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec, Česká republika

  • Místo konání akce

    Liberec, Česká republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku