Účinek pootočení klikového hřídele na elipsoid setrvačnosti agregátu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000163" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influence of the crankshaft position on the moments of inertia for aggregate
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with determination of inertia ellipsoid of engine (aggregate). The main part of the paper describes influence of the crankshaft position on the moments of inertia for engine (aggregate).
Název v anglickém jazyce
Influence of the crankshaft position on the moments of inertia for aggregate
Popis výsledku anglicky
The paper deals with determination of inertia ellipsoid of engine (aggregate). The main part of the paper describes influence of the crankshaft position on the moments of inertia for engine (aggregate).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Advances In Automotive Engineering
ISBN
978-80-7399-497-6
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
150
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—