Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spalování ohřátých rostlinných olejů v moderních turbodieselových motorech: Průtah vznícení a emise jako funkce časování vstřiku a zatížení motoru.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000178" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000178 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Combustion of heated vegetable oil in modern turbodiesel engines: Ignition delay and emissions as a function of injection timing and engine load.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reports on experimental investigation of the combustion of heated fuel-grade rapeseed oil in turbodiesel engines. Compared to operation on diesel fuel, the ignition delay is longer, on the order of several degrees of crankshaft rotation, at idle and low-rpm operation at minimal load, and the emissions of particulate matter and hydrocarbons are markedly higher, up to an order of magnitude. At other operating regimes, the ignition delays are comparable, with differences less than one degree, andthe emissions of particulate matter and hydrocarbons are substantially lower.

  • Název v anglickém jazyce

    Combustion of heated vegetable oil in modern turbodiesel engines: Ignition delay and emissions as a function of injection timing and engine load.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports on experimental investigation of the combustion of heated fuel-grade rapeseed oil in turbodiesel engines. Compared to operation on diesel fuel, the ignition delay is longer, on the order of several degrees of crankshaft rotation, at idle and low-rpm operation at minimal load, and the emissions of particulate matter and hydrocarbons are markedly higher, up to an order of magnitude. At other operating regimes, the ignition delays are comparable, with differences less than one degree, andthe emissions of particulate matter and hydrocarbons are substantially lower.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F08%2F1717" target="_blank" >GA101/08/1717: Optimalizace spalování rostlinných olejů ve vznětových motorech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Advances in Automotive Engineering

  • ISBN

    978-80-7399-496-9

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    VÚT Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly