MODEL SMĚROVÉHO ŘÍZENÍ VOZIDLA TYPU STEER BY WIRE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F10%3A%230001759" target="_blank" >RIV/46747885:24210/10:#0001759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MODEL SMĚROVÉHO ŘÍZENÍ VOZIDLA TYPU STEER BY WIRE
Popis výsledku v původním jazyce
Teze disertační práce se věnuje popisu a rozboru současného stavu používání systémů typu steer by wire ? vozidel směrově řízených po drátě. U systémů typu steer by wire je vynechána pevná mechanická vazba mezi volantem a mechanismem směrového řízení. V práci je popsáno zkušební zařízení vlastní konstrukce umožňující zkoumat uvedený systém a jeho vlastnosti v laboratorních podmínkách. Zkoušky na zkušebním zařízení vytvoří vhodný základ pro nastavení a ověření takovéhoto systému před zabudováním do reálného vozidla. Na zkušebním zařízením byla posuzována elektrohydraulická varianta systému steer by wire sestavená z komponentů průmyslové hydrauliky. Zkoumaná elektrohydraulická varianta posloužila jako vhodný základ pro studium parametrů možného uspořádánísystému směrového řízení vozidla. (ISBN 978-80-7372-649-2)
Název v anglickém jazyce
STEER-BY-WIRE? VEHICLE´S DIRECTONAL CONTROL MODEL
Popis výsledku anglicky
The dissertation thesis deals with a description and an analysis of the current status in the area of the steer-by-wire system application. Steer-by-wire systems mean the end of the mechanical connection between the steering wheel and the directional control mechanism. The work describes our proprietary test stand that enables to study the system and its characteristics in laboratory conditions and create an adequate foundation before the integration of such a system into a real vehicle. The test standwas used to study an electro-hydraulic version of the system composed of the industrial hydraulic components. The investigated electro-hydraulic version served as an adequate base for the study of a potential structure of the vehicle?s directional control system. (ISBN 978-80-7372-649-2)
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů