Kvalitní management údržby aneb údržba procesu údržby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F15%3A00002670" target="_blank" >RIV/46747885:24210/15:00002670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalitní management údržby aneb údržba procesu údržby
Popis výsledku v původním jazyce
Častým jevem v mnoha organizacích nejen v České republice je oddělovat řízení organizace jako takové od řízení údržby zařízení a jejích dalších oblastí. Přitom organizace je jeden celek. Proto by mělo být i na řízení údržby nahlíženo jako na neoddělitelnou součást managementu. Ovšem každá organizace je pouze tak dobrá, jak kvalitní je její řízení. Tento článek představuje, jaký je stav údržby procesu údržba v současných organizacích. Srovnává výsledky údržbářské části komplexního provedeného průzkumu spotřebami systému managementu organizací podle norem ISO 9001 a ISO 31000. Příspěvek předkládá v této souvislosti několik důležitých doporučení pro organizace. Výzkum prezentovaný v tomto článku byl podpořen účelovou podporou na specifický vysokoškolskývýzkum v rámci studentské grantové soutěže TUL
Název v anglickém jazyce
A Quality Management of the Maintenance or Maintenance of the Process of Maintenance
Popis výsledku anglicky
A separate management of the organisation as such from the maintenance management of the equipment and other areas is a frequent phenomenon in many organisations in the Czech Republic. However, the organisation is a single unit. Therefore, it should be viewed on the maintenance management as to an integral part of management. However, every organisation is only as good as its management has the quality. This article presents the status quo of maintenance of the process of maintenance in current organisations. It compares results of the maintenance of a comprehensive survey conducted with the needs of the management system of organisations according to standards ISO 9001 and ISO 31000. This paper presents in this respect several important recommendations for organisations. The research reported in this paper was supported by targeted support for specific university research within the student grant competition TUL
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Údržba 2015 - Maintenance 2015
ISBN
978-80-213-2590-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
115-119
Název nakladatele
Česká společnost pro údržbu
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Liblice
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—