Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitní management údržby aneb údržba procesu údržby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F15%3A00002670" target="_blank" >RIV/46747885:24210/15:00002670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalitní management údržby aneb údržba procesu údržby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Častým jevem v mnoha organizacích nejen v České republice je oddělovat řízení organizace jako takové od řízení údržby zařízení a jejích dalších oblastí. Přitom organizace je jeden celek. Proto by mělo být i na řízení údržby nahlíženo jako na neoddělitelnou součást managementu. Ovšem každá organizace je pouze tak dobrá, jak kvalitní je její řízení. Tento článek představuje, jaký je stav údržby procesu údržba v současných organizacích. Srovnává výsledky údržbářské části komplexního provedeného průzkumu spotřebami systému managementu organizací podle norem ISO 9001 a ISO 31000. Příspěvek předkládá v této souvislosti několik důležitých doporučení pro organizace. Výzkum prezentovaný v tomto článku byl podpořen účelovou podporou na specifický vysokoškolskývýzkum v rámci studentské grantové soutěže TUL

  • Název v anglickém jazyce

    A Quality Management of the Maintenance or Maintenance of the Process of Maintenance

  • Popis výsledku anglicky

    A separate management of the organisation as such from the maintenance management of the equipment and other areas is a frequent phenomenon in many organisations in the Czech Republic. However, the organisation is a single unit. Therefore, it should be viewed on the maintenance management as to an integral part of management. However, every organisation is only as good as its management has the quality. This article presents the status quo of maintenance of the process of maintenance in current organisations. It compares results of the maintenance of a comprehensive survey conducted with the needs of the management system of organisations according to standards ISO 9001 and ISO 31000. This paper presents in this respect several important recommendations for organisations. The research reported in this paper was supported by targeted support for specific university research within the student grant competition TUL

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Údržba 2015 - Maintenance 2015

  • ISBN

    978-80-213-2590-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    115-119

  • Název nakladatele

    Česká společnost pro údržbu

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Liblice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku