Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The possibility of identifying the benefits of coating piston rings

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F17%3A00004108" target="_blank" >RIV/46747885:24210/17:00004108 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24620/17:00004108

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The possibility of identifying the benefits of coating piston rings

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It has been proven through experimentation that in spark ignition reciprocating internal combustion engines the piston group contributes to an overall mechanical losses in the engine of approximately 45%, for diesel engines the share of the piston group is around 50% of the total losses. It is therefore logical that in order to reduce mechanical losses in a reciprocating internal combustion engine one should focus on finding possible measures to reduce frictionlosses in the piston group. As a result, coating the sealing (friction) surfaces of piston rings and the friction parts of pistons offers a promising solution.

  • Název v anglickém jazyce

    The possibility of identifying the benefits of coating piston rings

  • Popis výsledku anglicky

    It has been proven through experimentation that in spark ignition reciprocating internal combustion engines the piston group contributes to an overall mechanical losses in the engine of approximately 45%, for diesel engines the share of the piston group is around 50% of the total losses. It is therefore logical that in order to reduce mechanical losses in a reciprocating internal combustion engine one should focus on finding possible measures to reduce frictionlosses in the piston group. As a result, coating the sealing (friction) surfaces of piston rings and the friction parts of pistons offers a promising solution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1201" target="_blank" >LO1201: ROZVOJ ÚSTAVU PRO NANOMATERIÁLY, POKROČILÉ TECHNOLOGIE A INOVACE TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON MECHANICS AND MATERIALS IN DESIGN (M2D2017)

  • ISBN

    978-989-98832-7-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    707-708

  • Název nakladatele

    INEGI/FEUP

  • Místo vydání

    Porto, Portugal

  • Místo konání akce

    Albufeira, Portugal

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000427886600131