Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Activní isolace sedačky řidiče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F04%3A00000031" target="_blank" >RIV/46747885:24220/04:00000031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Active Isolation of Driver Seat. IFAC Symposium ?Advances in Automotive Control, University of Salerno, Italy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There are discussed some problems of active control of mechanical systems in this contribution. For control it is used only one or two accelerometers as sensors. The control actions are non-linear.The controller is design as a quasi PI one for control ofposition. Dynamical disturbances that influence on a controlled system are not known and for its reconstruction is used only one accelerometer.The classical linear methods cannot be used since the dynamical model of the controlled mechanism is non-linear and the influences of disturbances are very strong.

  • Název v anglickém jazyce

    Active Isolation of Driver Seat. IFAC Symposium ?Advances in Automotive Control, University of Salerno, Italy

  • Popis výsledku anglicky

    There are discussed some problems of active control of mechanical systems in this contribution. For control it is used only one or two accelerometers as sensors. The control actions are non-linear.The controller is design as a quasi PI one for control ofposition. Dynamical disturbances that influence on a controlled system are not known and for its reconstruction is used only one accelerometer.The classical linear methods cannot be used since the dynamical model of the controlled mechanism is non-linear and the influences of disturbances are very strong.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IFAC Symposium Advances in Automotive Control

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Salerno, Italy

  • Místo vydání

    University of Salerno, Italy

  • Místo konání akce

    Salerno

  • Datum konání akce

    19. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku