Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F05%3A00000129" target="_blank" >RIV/46747885:24220/05:00000129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students

  • Popis výsledku anglicky

    Main problem of technical universities in the Czech Republic is a low interest and low level of mathematics at many students. Therefore Circuit Theory is a subject difficult especially for bachelor study.In order to increase the student knowledge and interest, the differential approach is used in both the training and lectures. It means that both simple and difficult parts are included.Simple parts are in practical training and for bachelor students. More difficult, usually theoretical, parts are necessary for following master study. Practical realisation and results are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD106%2F03%2FH150" target="_blank" >GD106/03/H150: Víceúrovňové modelování heterogenních struktur - obrazová analýza a počítačová simulace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Seminář teorie obvodů STO-9 - Moderní směry výuky elektrotechniky a elektroniky

  • ISBN

    80-7231-011-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    72-75

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany, Fakulta vojenských technologií, Katedra elektrotechniky a elektroniky

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku