Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F05%3A00000129" target="_blank" >RIV/46747885:24220/05:00000129 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky.
Název v anglickém jazyce
Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students
Popis výsledku anglicky
Main problem of technical universities in the Czech Republic is a low interest and low level of mathematics at many students. Therefore Circuit Theory is a subject difficult especially for bachelor study.In order to increase the student knowledge and interest, the differential approach is used in both the training and lectures. It means that both simple and difficult parts are included.Simple parts are in practical training and for bachelor students. More difficult, usually theoretical, parts are necessary for following master study. Practical realisation and results are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GD106%2F03%2FH150" target="_blank" >GD106/03/H150: Víceúrovňové modelování heterogenních struktur - obrazová analýza a počítačová simulace</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Seminář teorie obvodů STO-9 - Moderní směry výuky elektrotechniky a elektroniky
ISBN
80-7231-011-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
72-75
Název nakladatele
Univerzita obrany, Fakulta vojenských technologií, Katedra elektrotechniky a elektroniky
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—