Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Network Protocols for Applications of Shared Virtual Reality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F10%3A%230001614" target="_blank" >RIV/46747885:24220/10:#0001614 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Network Protocols for Applications of Shared Virtual Reality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Files are usually used for exchange of 3D data between graphical applications, but this approach is not feasible for applications of shared virtual reality. Thus a network protocol is used for this purpose. Two antithetical requirements are claimed for such protocol. Protocol has to be partially or completely reliable. Neither delay jitter nor too high delay are acceptable. This paper contains results of experiments comparing suitability of network protocols for application of shared virtual reality. UDP, TCP, SCTP and DCCP transport protocols were tested and compared with application network protocol called Verse. This protocol was designed for sharing 3D data between applications of shared virtual reality.

  • Název v anglickém jazyce

    Network Protocols for Applications of Shared Virtual Reality

  • Popis výsledku anglicky

    Files are usually used for exchange of 3D data between graphical applications, but this approach is not feasible for applications of shared virtual reality. Thus a network protocol is used for this purpose. Two antithetical requirements are claimed for such protocol. Protocol has to be partially or completely reliable. Neither delay jitter nor too high delay are acceptable. This paper contains results of experiments comparing suitability of network protocols for application of shared virtual reality. UDP, TCP, SCTP and DCCP transport protocols were tested and compared with application network protocol called Verse. This protocol was designed for sharing 3D data between applications of shared virtual reality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0554" target="_blank" >1M0554: Pokročilé sanační technologie a procesy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    WSCG 2011: Communication Papers Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    1213-6972

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Nakladatel Thomson Reuters

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku