Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Flywheel energy storage system for city railway

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00000493" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00000493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/document/7525923/" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/document/7525923/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/SPEEDAM.2016.7525923" target="_blank" >10.1109/SPEEDAM.2016.7525923</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Flywheel energy storage system for city railway

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article makes an effort to explain practice using of stationary energy storage system based on flywheel (FESS). We are introducing two fundamental methods of utilization of the FESS for the tram transportation or trolleybus lines. The main goal of these methods is to save non-utilized energy from the DC railway and use it for covering the consumption peaks and to decrease the total power load of the traction substation from the viewpoint of the power grid. The ideal case is complete smoothening of the course of used energy. The principle of these methods is demonstrated on real data measured during the operation of the tramcar in Liberec.

  • Název v anglickém jazyce

    Flywheel energy storage system for city railway

  • Popis výsledku anglicky

    This article makes an effort to explain practice using of stationary energy storage system based on flywheel (FESS). We are introducing two fundamental methods of utilization of the FESS for the tram transportation or trolleybus lines. The main goal of these methods is to save non-utilized energy from the DC railway and use it for covering the consumption peaks and to decrease the total power load of the traction substation from the viewpoint of the power grid. The ideal case is complete smoothening of the course of used energy. The principle of these methods is demonstrated on real data measured during the operation of the tramcar in Liberec.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JE - Nejaderná energetika, spotřeba a užití energie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04030145" target="_blank" >TA04030145: Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě s ohledem na nižší energetické nároky, délky trolejových úseků a na potřeby integrované dopravy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2016 International Symposium on Power Electronics, Electrical Drives, Automation and Motion, SPEEDAM 2016

  • ISBN

    978-150902067-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1155-1159

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Capri Island

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku