Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Control of Battery Operated Drive

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F20%3A00008433" target="_blank" >RIV/46747885:24220/20:00008433 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/9257234" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/9257234</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICCC49264.2020.9257234" target="_blank" >10.1109/ICCC49264.2020.9257234</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Control of Battery Operated Drive

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes possibility of efficiency enhancement of electrical drives in general, especially in mobile robotics application. The vector control is traditional algorithm, but thanks to the Maximum Torque per Ampere criterion, must be the control algorithm modified properly. The paper describes feasibility of this algorithm and verification on mathematical model. These methods can be used for permanent magnet synchronous machines in over speed area.

  • Název v anglickém jazyce

    Control of Battery Operated Drive

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes possibility of efficiency enhancement of electrical drives in general, especially in mobile robotics application. The vector control is traditional algorithm, but thanks to the Maximum Torque per Ampere criterion, must be the control algorithm modified properly. The paper describes feasibility of this algorithm and verification on mathematical model. These methods can be used for permanent magnet synchronous machines in over speed area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_025%2F0007293" target="_blank" >EF16_025/0007293: Modulární platforma pro autonomní podvozky specializovaných elektrovozidel pro dopravu nákladu a zařízení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2020 21st International Carpathian Control Conference, ICCC 2020

  • ISBN

    978-172811951-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Virtual, Kosice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku