Význam firemní identity a image pro podnik
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F00%3A00000057" target="_blank" >RIV/46747885:24310/00:00000057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam firemní identity a image pro podnik
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje teoretické souvislosti pojmů firemní identita a firemní image podniku, jejich význam pro podnik a využití ve strategickém managementu firmy.
Název v anglickém jazyce
Importance of Corporate Identity and Corporate Image for a Company
Popis výsledku anglicky
The artical discusses theoretical concepts of Corporate Identity and Corporate Image, their role in the company and their applicability in strategic management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M Ekonomie a Management
ISSN
ISSN 1212-360
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
4.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—