Nákupní chování spotřebitelů a vnímání maloobchodu v Liberci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F01%3A00000045" target="_blank" >RIV/46747885:24310/01:00000045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní chování spotřebitelů a vnímání maloobchodu v Liberci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, zaměřeného na porovnání spokojenosti zákazníků třech největších velkoplošných prodejen v Liberci.
Název v anglickém jazyce
Consumer Shoping Behaviour and Perception of Retailing in Liberec
Popis výsledku anglicky
The paper discusses findings of the research focused on comparison of consumers satisfaction with shoppinmg in three large -scale retail outlets in Liberec.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z V.mezinárodní konference Hospodářské šance pro 3.tisíciletí
ISBN
80-7083-201-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
183-188
Název nakladatele
TU Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
11. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—