Management značky jako součást marketingového řízení podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F01%3A00000048" target="_blank" >RIV/46747885:24310/01:00000048 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management značky jako součást marketingového řízení podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá moderním managementem značky jako součástí strategického managementu a vztahem značky k firemní identitě.
Název v anglickém jazyce
Brand Management as a Part of a Companyś Strategic management
Popis výsledku anglicky
The article deals with the complex and up-to date issue of a modern brand management.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické problémy transformace hospodářství ČR s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu NISA
ISBN
80-7083-540-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
189-194
Název nakladatele
TU Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—