K otázce investic do vzdělávání: Vyšší vzdělávání jako smíšený statek, jeho vliv na soukromé a veřejné instituce a návratnost soukromých investic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F02%3A00000003" target="_blank" >RIV/46747885:24310/02:00000003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K otázce investic do vzdělávání: Vyšší vzdělávání jako smíšený statek, jeho vliv na soukromé a veřejné instituce a návratnost soukromých investic
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je analyzováno české vysokoškolské vzdělání a očekávané návratnosti investice do vzdělání v soukromých a veřejných vysokých školách na datech získaných mezi studenty českých vysokých škol.
Název v anglickém jazyce
Higher Education as a Mixed Good, Its Provision at Public and Private Institutions and Consequences for Returns on Private Investment
Popis výsledku anglicky
In the paper, Czech higher education is analysed and expected returns on investments in private and public education sector are compared, using the data collected on Czech university students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1257" target="_blank" >GA402/02/1257: Investice do lidského kapitálu: Návratnost investice do vysokoškolského vzdělání pro jednotlivce a podnik v České republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
95-100
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—