Vládní podpory malých a středních podniků - program Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F04%3A00000057" target="_blank" >RIV/46747885:24310/04:00000057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vládní podpory malých a středních podniků - program Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje program vládních podpor malých a středních podnikům v letech 2001-2004. Zaměřujeme se v něm pouze na program Marketing, jeho vývoj a podmínky v roce 2004.
Název v anglickém jazyce
The government support programs of SMEs - The Marketing
Popis výsledku anglicky
This article describes the Czech government support programs of the SMEs in Czech Republic during the years 2001-2004. We are concentrated only on the Marketing program, its development and conditions in the year 2004.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Spolupráce firem a vysokých škol v oblati marketingu
ISBN
80-7083-822-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
83-92
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—