E-business, český podnikatel a globalizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%402431020" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@2431020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-business, český podnikatel a globalizace
Popis výsledku v původním jazyce
"Vlastní pojmy e-business nebo e-commerce jsou chápány velmi rozdílným způsobem. Mnoho lidí a společností si pod těmito pojmy představuje pouze obchodní aktivity, ale dosah těchto pojmů je mnohem větší. E-business vzniká spojením širokého dosahu internetu a rozsáhlých zdrojů tradičních systémů informačních technologií. Elektronické podnikání efektivně propojuje cenné informace a lidi, kteří je potřebují; je považováno (nejen českými podnikateli) za velmi důležité a má zásadní vliv na konkurenci v odvětví."
Název v anglickém jazyce
E-business, Czech entrepreneur and globalization
Popis výsledku anglicky
The importance of electronic business increases rapidly. In 200 in the US 46 mil. customers (for 16 billions USD) used internet for shopping, in 2002 for more than 54 billions USD. The value of goods solved by internet from 1997 to 2002 increased by 1 800 %.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizace versus regionalismus
ISBN
80-7372-088-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
264-269
Název nakladatele
TU Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
10. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—