Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230002038" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0002038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents the outcomes of a research project that is being implemented by the Department of Marketing of the Faculty of Economics at the Technical University in Liberec, in Czech Republic. The goal of the research project is to identify factors which influence satisfaction with communication among small and medium-sized business entities and customers, maintained through social media.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the outcomes of a research project that is being implemented by the Department of Marketing of the Faculty of Economics at the Technical University in Liberec, in Czech Republic. The goal of the research project is to identify factors which influence satisfaction with communication among small and medium-sized business entities and customers, maintained through social media.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Management, Leadership and Governance

  • ISBN

    978-1-909507-00-5

  • ISSN

    2049-6818

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    400-407

  • Název nakladatele

    Bangkok University

  • Místo vydání

    Bangkok

  • Místo konání akce

    Bangkok

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku