Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230002038" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0002038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents the outcomes of a research project that is being implemented by the Department of Marketing of the Faculty of Economics at the Technical University in Liberec, in Czech Republic. The goal of the research project is to identify factors which influence satisfaction with communication among small and medium-sized business entities and customers, maintained through social media.
Název v anglickém jazyce
Identification of Factors Which Influence Satisfaction with Corporate Communication Delivered through Social Media
Popis výsledku anglicky
The article presents the outcomes of a research project that is being implemented by the Department of Marketing of the Faculty of Economics at the Technical University in Liberec, in Czech Republic. The goal of the research project is to identify factors which influence satisfaction with communication among small and medium-sized business entities and customers, maintained through social media.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference on Management, Leadership and Governance
ISBN
978-1-909507-00-5
ISSN
2049-6818
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
400-407
Název nakladatele
Bangkok University
Místo vydání
Bangkok
Místo konání akce
Bangkok
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—