Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model of Communication Usable for Small and Medium-sized Companies for the Consumer Communication in Social Media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002129" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Model of Communication Usable for Small and Medium-sized Companies for the Consumer Communication in Social Media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At first, this study summarizes existing knowledge on utilization of the social media, communication modeling, and the current relationship of a sender and a recipient toward social communication. These concepts were subjected to the comparative analysisand summarized in the final synthesis. For the purpose of achieving the study's objective, empirical evaluation of social media users had been carried out. Data was evaluated using one-dimension and multiple-dimension statistic analysis. A communicationmodel that can be utilized by small or medium companies for communication with consumers using social media is proposed in the study's conclusion.

  • Název v anglickém jazyce

    Model of Communication Usable for Small and Medium-sized Companies for the Consumer Communication in Social Media

  • Popis výsledku anglicky

    At first, this study summarizes existing knowledge on utilization of the social media, communication modeling, and the current relationship of a sender and a recipient toward social communication. These concepts were subjected to the comparative analysisand summarized in the final synthesis. For the purpose of achieving the study's objective, empirical evaluation of social media users had been carried out. Data was evaluated using one-dimension and multiple-dimension statistic analysis. A communicationmodel that can be utilized by small or medium companies for communication with consumers using social media is proposed in the study's conclusion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E+M Ekonomie a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    167-184

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus