Identification and Prioritization of Key Stakeholder Groups in Markerting Communication of Colleges
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002264" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002264 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identification and Prioritization of Key Stakeholder Groups in Markerting Communication of Colleges
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes the possibilities of Stakeholder Circle methods for identification and prioritization of interest groups in support of marketing and communications in organizations.
Název v anglickém jazyce
Identification and Prioritization of Key Stakeholder Groups in Markerting Communication of Colleges
Popis výsledku anglicky
The article describes the possibilities of Stakeholder Circle methods for identification and prioritization of interest groups in support of marketing and communications in organizations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
101-110
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—