Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace sylabů a nové standardy v závěrečných jazykových testech ? projekt IMPACT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00003058" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00003058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace sylabů a nové standardy v závěrečných jazykových testech ? projekt IMPACT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci (TUL) byla partnerem institucí zapojených do projektu IMPACT, jehož hlavním partnerem byla Masarykova univerzita v Brně. Projekt IMPACT ? tedy Innovation, methodology and quality of language education andprofessional education in foreign languages in the tertiary sphere in the Czech Republic se zaměřil na zvýšení kvality vybraných jazykových kurzů na TUL, na zavedení metod blended-learningu do výuky jazyků, a na zavedení nových standardů do závěrečnýchjazykových testů. Tento článek porovnává výsledky závěrečných testů anglického a německého jazyka v akademickém roce 2014/2015. Hodnotí úroveň jazykových testů v souvislosti s opravnými opatřeními v rámci 1. a 2. pilotní studie.

  • Název v anglickém jazyce

    INNOVATION OF SYLLABI AND NEW STANDARDS IN FINAL LANGUAGE TESTS - PROJECT IMPACT

  • Popis výsledku anglicky

    The Faculty of Economics of the Technical University of Liberec (TUL) was one of the partner institutions involved in the IMPACT project, the principal investigator of which was Masaryk University in Brno. The Project IMPACT - i.e. Innovation, Methodology and Quality of Language Education and Professional Education in Foreign Languages in the Tertiary Sphere in the Czech Republic - focused on improving the quality of selected language courses at the TUL, establishing methods of blended-learning in language teaching and on introducing new standards into the final language testing. This article compares the results of final tests in English and German in the academic year 2014/2015. It evaluates the level of language tests in connection with the corrective measures applied within the 1st and 2nd pilot studies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    86-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus