Inovace sylabů a nové standardy v závěrečných jazykových testech ? projekt IMPACT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F15%3A00003058" target="_blank" >RIV/46747885:24310/15:00003058 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace sylabů a nové standardy v závěrečných jazykových testech ? projekt IMPACT
Popis výsledku v původním jazyce
Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci (TUL) byla partnerem institucí zapojených do projektu IMPACT, jehož hlavním partnerem byla Masarykova univerzita v Brně. Projekt IMPACT ? tedy Innovation, methodology and quality of language education andprofessional education in foreign languages in the tertiary sphere in the Czech Republic se zaměřil na zvýšení kvality vybraných jazykových kurzů na TUL, na zavedení metod blended-learningu do výuky jazyků, a na zavedení nových standardů do závěrečnýchjazykových testů. Tento článek porovnává výsledky závěrečných testů anglického a německého jazyka v akademickém roce 2014/2015. Hodnotí úroveň jazykových testů v souvislosti s opravnými opatřeními v rámci 1. a 2. pilotní studie.
Název v anglickém jazyce
INNOVATION OF SYLLABI AND NEW STANDARDS IN FINAL LANGUAGE TESTS - PROJECT IMPACT
Popis výsledku anglicky
The Faculty of Economics of the Technical University of Liberec (TUL) was one of the partner institutions involved in the IMPACT project, the principal investigator of which was Masaryk University in Brno. The Project IMPACT - i.e. Innovation, Methodology and Quality of Language Education and Professional Education in Foreign Languages in the Tertiary Sphere in the Czech Republic - focused on improving the quality of selected language courses at the TUL, establishing methods of blended-learning in language teaching and on introducing new standards into the final language testing. This article compares the results of final tests in English and German in the academic year 2014/2015. It evaluates the level of language tests in connection with the corrective measures applied within the 1st and 2nd pilot studies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
86-95
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—