Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace, známost a image fakulty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F18%3A00005704" target="_blank" >RIV/46747885:24310/18:00005704 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.emijournal.cz/" target="_blank" >http://www.emijournal.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace, známost a image fakulty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article discusses selected problems of the image of the university based on a brief outline of the current state of knowledge of the studied subject and primary research. The author defines the concept of image, the specifics of the university image and the methods of measuring its image. The article presents an image analysis method using the research of awareness of the Faculty of Economics of the Technical University of Liberec with the general public of the Liberec region and research of the public's attitude towards this faculty. The author presents the results of the research that was carried out in 2007 and 2017 and reflects on all aspects that affect the faculty image. The results of the two questionnaire surveys carried out over a period of ten years were analyzed, compared and evaluated in terms of the effectiveness of the faculty communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketingová komunikace, známost a image fakulty

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses selected problems of the image of the university based on a brief outline of the current state of knowledge of the studied subject and primary research. The author defines the concept of image, the specifics of the university image and the methods of measuring its image. The article presents an image analysis method using the research of awareness of the Faculty of Economics of the Technical University of Liberec with the general public of the Liberec region and research of the public's attitude towards this faculty. The author presents the results of the research that was carried out in 2007 and 2017 and reflects on all aspects that affect the faculty image. The results of the two questionnaire surveys carried out over a period of ten years were analyzed, compared and evaluated in terms of the effectiveness of the faculty communication.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomika management inovace

  • ISSN

    1804-1299

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    29-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus