Marketingová komunikace, známost a image fakulty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F18%3A00005704" target="_blank" >RIV/46747885:24310/18:00005704 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.emijournal.cz/" target="_blank" >http://www.emijournal.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace, známost a image fakulty
Popis výsledku v původním jazyce
The article discusses selected problems of the image of the university based on a brief outline of the current state of knowledge of the studied subject and primary research. The author defines the concept of image, the specifics of the university image and the methods of measuring its image. The article presents an image analysis method using the research of awareness of the Faculty of Economics of the Technical University of Liberec with the general public of the Liberec region and research of the public's attitude towards this faculty. The author presents the results of the research that was carried out in 2007 and 2017 and reflects on all aspects that affect the faculty image. The results of the two questionnaire surveys carried out over a period of ten years were analyzed, compared and evaluated in terms of the effectiveness of the faculty communication.
Název v anglickém jazyce
Marketingová komunikace, známost a image fakulty
Popis výsledku anglicky
The article discusses selected problems of the image of the university based on a brief outline of the current state of knowledge of the studied subject and primary research. The author defines the concept of image, the specifics of the university image and the methods of measuring its image. The article presents an image analysis method using the research of awareness of the Faculty of Economics of the Technical University of Liberec with the general public of the Liberec region and research of the public's attitude towards this faculty. The author presents the results of the research that was carried out in 2007 and 2017 and reflects on all aspects that affect the faculty image. The results of the two questionnaire surveys carried out over a period of ten years were analyzed, compared and evaluated in terms of the effectiveness of the faculty communication.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomika management inovace
ISSN
1804-1299
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
29-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—