Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F20%3A00007856" target="_blank" >RIV/46747885:24310/20:00007856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.
Název v anglickém jazyce
Innovative Marketing as a Source of Competitiveness
Popis výsledku anglicky
The main aim of this monograph is to assess the use of innovative marketing tools and their impact on businesses and consumers. The work is based on the current state of knowledge, which is summarized in the first, theoretical, part of the monograph, which is divided into three chapters. Chapter 2 provides theoretical background and presents basic theoretical concepts such as competitiveness and competitive advantage. The third and fourth chapters focus on innovations, their typology and innovative marketing. The empirical part of the monograph described in chapters 5 and 6 presents the results of primary research, which is aimed at both businesses and consumers. In order to obtain the most accurate results, qualitative and quantitative research was carried out. The conclusion summarizes the findings in relation to the stated objectives of the thesis and research questions and it evaluates the contribution of the monograph.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7494-522-9
Počet stran knihy
223
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS knihy
—