Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F20%3A00007856" target="_blank" >RIV/46747885:24310/20:00007856 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovative Marketing as a Source of Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of this monograph is to assess the use of innovative marketing tools and their impact on businesses and consumers. The work is based on the current state of knowledge, which is summarized in the first, theoretical, part of the monograph, which is divided into three chapters. Chapter 2 provides theoretical background and presents basic theoretical concepts such as competitiveness and competitive advantage. The third and fourth chapters focus on innovations, their typology and innovative marketing. The empirical part of the monograph described in chapters 5 and 6 presents the results of primary research, which is aimed at both businesses and consumers. In order to obtain the most accurate results, qualitative and quantitative research was carried out. The conclusion summarizes the findings in relation to the stated objectives of the thesis and research questions and it evaluates the contribution of the monograph.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7494-522-9

  • Počet stran knihy

    223

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy