Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011511" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011511 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.elibrary.ru/item.asp?id=54520490&pff=1" target="_blank" >https://www.elibrary.ru/item.asp?id=54520490&pff=1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris
Popis výsledku v původním jazyce
What is the position of luxury brands in the contemporary market? What are the changes in the luxury branded market? This question seems to catch more and more attention these days. Technological development, transformation in market structure, generational changes on the part of consumers, and other factors are leading experts and researchers to consider what is the role of luxury brands based on historical heritage in today’s market. For this article, Hermès was chosen as a representative of the traditional luxury house that is based on its heritage.
Název v anglickém jazyce
Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris
Popis výsledku anglicky
What is the position of luxury brands in the contemporary market? What are the changes in the luxury branded market? This question seems to catch more and more attention these days. Technological development, transformation in market structure, generational changes on the part of consumers, and other factors are leading experts and researchers to consider what is the role of luxury brands based on historical heritage in today’s market. For this article, Hermès was chosen as a representative of the traditional luxury house that is based on its heritage.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů