Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011511" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.elibrary.ru/item.asp?id=54520490&pff=1" target="_blank" >https://www.elibrary.ru/item.asp?id=54520490&pff=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris

  • Popis výsledku v původním jazyce

    What is the position of luxury brands in the contemporary market? What are the changes in the luxury branded market? This question seems to catch more and more attention these days. Technological development, transformation in market structure, generational changes on the part of consumers, and other factors are leading experts and researchers to consider what is the role of luxury brands based on historical heritage in today’s market. For this article, Hermès was chosen as a representative of the traditional luxury house that is based on its heritage.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementing Porter‘s Five Forces Model on Luxury Brands Demonstrated on Нermés Рaris

  • Popis výsledku anglicky

    What is the position of luxury brands in the contemporary market? What are the changes in the luxury branded market? This question seems to catch more and more attention these days. Technological development, transformation in market structure, generational changes on the part of consumers, and other factors are leading experts and researchers to consider what is the role of luxury brands based on historical heritage in today’s market. For this article, Hermès was chosen as a representative of the traditional luxury house that is based on its heritage.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů