O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F99%3A00000043" target="_blank" >RIV/46747885:24310/99:00000043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Název v anglickém jazyce
Some problems and Mistakes of Czech Firms by searching for a marketing strategy
Popis výsledku anglicky
Some problems and Mistakes of Czech Firms by searching for a marketing strategy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v praxi
ISBN
80-7083-322-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—