Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TEXTILE MARKETING IN HIGHER EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24410%2F15%3A00002981" target="_blank" >RIV/46747885:24410/15:00002981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TEXTILE MARKETING IN HIGHER EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Apparel has maintained an important place in human life beginning with the historical era to today's modern world. Textile industry is a specific branch and thus it has found its own place in education and also in university education. Sustainable development in the textile industry has three aspects: social, economic and environmental. These three aspects are included in the study programme of textile marketing. The article maps the development of higher textile education, its content and structure. It deals with the reason for the creation of the branch and its prospects. Textile marketing is a relatively young field that combines technical and humanities education, which makes it a promising field.

  • Název v anglickém jazyce

    TEXTILE MARKETING IN HIGHER EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    Apparel has maintained an important place in human life beginning with the historical era to today's modern world. Textile industry is a specific branch and thus it has found its own place in education and also in university education. Sustainable development in the textile industry has three aspects: social, economic and environmental. These three aspects are included in the study programme of textile marketing. The article maps the development of higher textile education, its content and structure. It deals with the reason for the creation of the branch and its prospects. Textile marketing is a relatively young field that combines technical and humanities education, which makes it a promising field.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů