Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Monitoring thermophysiological comfort in the interlayer between driver and the carseat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24410%2F15%3A00003241" target="_blank" >RIV/46747885:24410/15:00003241 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Monitoring thermophysiological comfort in the interlayer between driver and the carseat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The comfort of drivers in the car is strongly influenced by physiological properties of carseat which are dependent on heat and moisture between body of driver and seat. Purpose of this study is objective evaluation of carseat physiological comfort. Proposal deals with using network of sensors (for temperature and relative humidity) for investigation of thermal field and moisture field on the entire surface of carseat. Advantage of proposed method is evaluation of carseat (usually connection of upholstery and foam) comfort as a complex phenomenon. This is in contrast to standard methods of measuring physiological properties that are able to measure onlytop layer (upholstery) of carseat.rn.

  • Název v anglickém jazyce

    Monitoring thermophysiological comfort in the interlayer between driver and the carseat

  • Popis výsledku anglicky

    The comfort of drivers in the car is strongly influenced by physiological properties of carseat which are dependent on heat and moisture between body of driver and seat. Purpose of this study is objective evaluation of carseat physiological comfort. Proposal deals with using network of sensors (for temperature and relative humidity) for investigation of thermal field and moisture field on the entire surface of carseat. Advantage of proposed method is evaluation of carseat (usually connection of upholstery and foam) comfort as a complex phenomenon. This is in contrast to standard methods of measuring physiological properties that are able to measure onlytop layer (upholstery) of carseat.rn.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04011019" target="_blank" >TA04011019: Návrh nových sofistikovaných 3D textilních struktur s prvky hi-tech a smart materiálů používaných pro výrobu potahů autosedaček s cílem zlepšení užitných vlastností potahů autosedaček</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vlakna a textil

  • ISSN

    1335-0617

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    40-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84954521775