Reformně pedagogické otázky za zdmi ghetta Terezín
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F08%3A%230000229" target="_blank" >RIV/46747885:24510/08:#0000229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reformně pedagogické otázky za zdmi ghetta Terezín
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou reformně pedagogických přístupů v hraniční situaci - v ghettu Terezín. Tematizovány jsou otázky kreslení, dramatiky a hudby ve výchově židovských dětí v ghettu Terezín.
Název v anglickém jazyce
Questions of reformatory pedagogy at Terezín ghetto
Popis výsledku anglicky
Chapter focuses on issue of reformatory pedagogic approaches in extreme situation - at Terezín ghetto. Question of drawing, drama and music as a part of education of Jewish children at Terezín ghetto is analyzed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Německé a české reformně pedagogické vzdělávací a výchovné koncepty ? analýza a komparace
ISBN
978-80-7372-397-2
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS kapitoly
—