Charakteristika úrovně tělesné zdatnosti a pohybové aktivity u dětí školního věku v libereckém regionu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F09%3A%230000244" target="_blank" >RIV/46747885:24510/09:#0000244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Charakteristika úrovně tělesné zdatnosti a pohybové aktivity u dětí školního věku v libereckém regionu
Popis výsledku v původním jazyce
Úroveň tělesné zdatnosti a úroveň pohybové aktivity u dětí školního věku jsou velmi složité kinantropologické pojmy. Obecně se předpokládá velmi významný vztah tělesné zdatnosti vázaný na pohybovou aktivitu. Hlavním cílem projektu je zjištění úrovně pohybové aktivity a tělesné zdatnosti u dětí školního věku v libereckém regionu. Rozsah výběrových souborů byl 130 chlapců a 133 dívek ve věku 10-12 let. Výsledky výzkumu potvrzují nedostatečnou úroveň pohybové aktivity v kontrastu s výsledky úrovně tělesnézdatnosti. Vyvstává otázka použití testových baterií pro měření úrovně tělesné zdatnosti.
Název v anglickém jazyce
Charakteristic of level physical fitness and physical activity of children in school age in the Liberec Region
Popis výsledku anglicky
The level of physical fitness and level of physical activity of children of school age are very difficult kinantropologic concept. It is generally assumed a very significant relationship of physical fitness-bound locomotor activity. The main objective ofthe project is to establish the level of physical activity and physical fitness in school-aged children in the Liberec region. Scope of the samples were 130 boys and 133 girls aged 10-12 years. The research results confirm the insufficient level of physical activity in contrast with the results of the level of physical fitness. Raises the question of the use of test batteries to measure the level of physical fitness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
2/2009
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—