České učitelstvo a Hasnerovy zákony
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F10%3A%230000209" target="_blank" >RIV/46747885:24510/10:#0000209 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
České učitelstvo a Hasnerovy zákony
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá analýzou přijetí Hasnerova školského zákona českým učitelstvem na základě analýzy časopisu Posel z Budče v letech 1870-1876.
Název v anglickém jazyce
Czech Teachers and the Hasner Law
Popis výsledku anglicky
The article speaks about the response of the Czech teachers to the Hasner School Law of 1869. The theme is embedded in a wider political, historical and pedagogical context. The base for analysis was journal "Posel z Budče" in the years 1870-1876.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—