Cíle a postupy ve vzdělávání k trvalé udržitelnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000426" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cíle a postupy ve vzdělávání k trvalé udržitelnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Udržitelný rozvoj je silným tématem v geografickém vzdělávání. Autor přichází z nástrojem revidované Bloomovy taxonomie jak hodnotit cíle a postupy z hlediska kognitivního a znalostního poznávání. Využívá taxonomie k tomu, aby tyto cíle poslunul do vyšších úrovní. Vychází z britských a amerických zdrojů a na příkladem ukazuje jejich aplikaci.
Název v anglickém jazyce
Aims and methodology in education of sustainability
Popis výsledku anglicky
Sustainability is a strong thema in gegoraphical education. The author use the Anderson and Krathwohl's A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing and gives an exmaples how to evaluate the aims and methodology in cogitive domain and knowledge domain. He uses the taxonomy for aims to push them up to higher quality of geographical thinking. He uses british and American sources and shows an application the methodology.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Deblínsko: Na cestě k trvalé udržitelnosti. Vlastivědná učebnice
ISBN
978-80-260-0164-5
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
34-41
Počet stran knihy
259
Název nakladatele
Základní škola a Mateřská škola Deblín, okres Brno - venkov, příspěvková organizcace, Deblín 277
Místo vydání
Deblín
Kód UT WoS kapitoly
—