Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cíle a postupy ve vzdělávání k trvalé udržitelnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000426" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cíle a postupy ve vzdělávání k trvalé udržitelnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Udržitelný rozvoj je silným tématem v geografickém vzdělávání. Autor přichází z nástrojem revidované Bloomovy taxonomie jak hodnotit cíle a postupy z hlediska kognitivního a znalostního poznávání. Využívá taxonomie k tomu, aby tyto cíle poslunul do vyšších úrovní. Vychází z britských a amerických zdrojů a na příkladem ukazuje jejich aplikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Aims and methodology in education of sustainability

  • Popis výsledku anglicky

    Sustainability is a strong thema in gegoraphical education. The author use the Anderson and Krathwohl's A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing and gives an exmaples how to evaluate the aims and methodology in cogitive domain and knowledge domain. He uses the taxonomy for aims to push them up to higher quality of geographical thinking. He uses british and American sources and shows an application the methodology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Deblínsko: Na cestě k trvalé udržitelnosti. Vlastivědná učebnice

  • ISBN

    978-80-260-0164-5

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    34-41

  • Počet stran knihy

    259

  • Název nakladatele

    Základní škola a Mateřská škola Deblín, okres Brno - venkov, příspěvková organizcace, Deblín 277

  • Místo vydání

    Deblín

  • Kód UT WoS kapitoly