Výuka "Konstruktivní geometrie" s podporou Cabri 3D a GeoGebry 3D
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001004" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csgg.cz/33lomna/sbornik2013.pdf" target="_blank" >http://www.csgg.cz/33lomna/sbornik2013.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka "Konstruktivní geometrie" s podporou Cabri 3D a GeoGebry 3D
Popis výsledku v původním jazyce
Předmět Konstruktivní geometrie je studenty Fakulty strojní TUL označován za obávaný a ne zcela lehce splnitelný. Nízká schopnost porozumění probíraným tématům a následné problémy při řešení aplikačních úloh je zapříčiněna především nedostatečnou úrovníprostorové představivosti studentů. Tj. studenti si nejsou schopni ve svých představách vytvořit obrazy probíraných či počítaných prostorových situací. A právě inovace elektronické verze přednášek a cvičení předmětu Konstruktivní geometrie za podpory dynamických geometrických programů Cabri 3D a GeoGebra 3D je jednou z možností, která by studentům mohla s jejich potížemi pomoci.
Název v anglickém jazyce
Teaching "Constructive geometry" with the support of Cabri 3D and GeoGebra 3D
Popis výsledku anglicky
Students of the Faculty of Mechanical Engineering of TUL mark the subject Constructive geometry as the dreaded and not very easily achievable. Low ability to understand the topics covered and the consequent difficulties in solving application problems are caused mainly due to insufficient level of spatial imagination of students. It means that students are not able to create in their minds images of discussed or calculated spatial situations. The innovation of electronic version of lectures and exercises of the subject Constructive geometry with the support of dynamic geometric programs Cabri 3D and 3D GeoGebra is one of the possibilities that could help the students with their problems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 33. konference o geometrii a grafice
ISBN
978-80-248-3251-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
37-48
Název nakladatele
Vysoká škola báňská - Technická univerita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Horní Lomná
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—