Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The phenomenological concept of anxiety and quilt everlapping into education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F15%3A00000932" target="_blank" >RIV/46747885:24510/15:00000932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The phenomenological concept of anxiety and quilt everlapping into education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text aims to further clarify anxiety, guilt and responsibility in the context of education and education of man in a postmodern society. Furthermore, it aims to clarify through phenomenological philosophical thinking the concept of existential anxiety, the space-timeness of the existence of man in temporality, and the educational process in Heidegger’s human life movement. Education as a way of opening up possibilities in the community of the world.

  • Název v anglickém jazyce

    The phenomenological concept of anxiety and quilt everlapping into education

  • Popis výsledku anglicky

    The text aims to further clarify anxiety, guilt and responsibility in the context of education and education of man in a postmodern society. Furthermore, it aims to clarify through phenomenological philosophical thinking the concept of existential anxiety, the space-timeness of the existence of man in temporality, and the educational process in Heidegger’s human life movement. Education as a way of opening up possibilities in the community of the world.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Forum Scientiae Oeconomia

  • ISSN

    2300-5947

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Special Issue

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    27-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus