VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM V KONTEXTU UPLATNĚNÍ NA TRHU PRÁCE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F16%3A00004042" target="_blank" >RIV/46747885:24510/16:00004042 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM V KONTEXTU UPLATNĚNÍ NA TRHU PRÁCE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen do oblasti vzdělávání osob se zdravotním postižením, které je řešeno v kontextu uplatnění na trhu práce. V první kapitole jsou nastíněna teoretická východiska řešené problematiky, ve druhé pak prezentovány výsledky výzkumu, zaměřeného na identifikaci obecných překážek integrace osob se zdravotním postižením na trh práce, které vznikají přímo na straně těchto osob. Výsledky popisují, jak jsou z hlediska překážek integrace na trh práce vnímány nízké nebo téměř žádné vzdělání a nevhodná kvalifikace, a to z pohledu samotných osob se zdravotním postižením, z pohledu zaměstnavatelů a z pohledu pracovníků úřadů práce.
Název v anglickém jazyce
EDUCATION OF PEOPLE WITH DISABILITY IN THE CONTEXT OF LABOR MARKET SUCCESS
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on area of education, which is solved in context of labor market success. There are presented theoretical basis at the first chapter, and research results in the second chapter. The research was focused on identification of general obstacles of integration of people with disability in labor market, which are formed on the side of these people. The results are describing two concrete obstacles – low or almost no education and inadequate qualification – and outlining, how are these obstacles perceived by people with disability, by employers and also by workers at labor offices.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sapere Aude 2016 (Nové výzvy pedagogiky a psychologie)
ISBN
978-80-87952-14-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
60-70
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Elektronická konference
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—