Combinatorial Problems in Mathematics Textbooks for Elementary Schools.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F17%3A00005171" target="_blank" >RIV/46747885:24510/17:00005171 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Combinatorial Problems in Mathematics Textbooks for Elementary Schools.
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes an analysis of textbooks that contain tasks, which develop combinatorial reasoning of pupils in elementary schools, and the categorization of these tasks. It is a quantitative evaluation that will provide a basis for further research.
Název v anglickém jazyce
Combinatorial Problems in Mathematics Textbooks for Elementary Schools.
Popis výsledku anglicky
This article describes an analysis of textbooks that contain tasks, which develop combinatorial reasoning of pupils in elementary schools, and the categorization of these tasks. It is a quantitative evaluation that will provide a basis for further research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
16th Conference on Applied Mathematics, APLIMAT 2017 - Proceedings
ISBN
978-802274650-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
206-214
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—