GeoGebra jako jeden z nástrojů pro okamžitou virtuální zpětnou vazbu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F23%3A00011929" target="_blank" >RIV/46747885:24510/23:00011929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000238-35c0435c06/Sbornik%20Dva%20dny%20s%20didaktikou%20matematiky%202023.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000238-35c0435c06/Sbornik%20Dva%20dny%20s%20didaktikou%20matematiky%202023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
GeoGebra jako jeden z nástrojů pro okamžitou virtuální zpětnou vazbu
Popis výsledku v původním jazyce
Na začátku pracovní dílny byly účastníkům představeny tři různé úlohy ze stereometrie zpracované v podobě dynamických appletů vytvořených ve freewarovém softwaru GeoGebra. Úlohy byly zaměřeny na konstrukci rovinného řezu modelu krychle, sestrojení sítě seříznuté krychle, která se pomocí dynamického nástroje softwaru GeoGebra rozkládá do roviny, anebo se naopak skládá zpět v model seříznuté krychle, a interaktivního doplnění odříznuté části krychle pomocí výběru z nabízených zobrazených těles. Účastníci dostali možnost výběru, který ze tří představených appletů by chtěli v rámci pracovní dílny společně vytvářet. Shodli se na dynamickém appletu konstrukce rovinného řezu modelu krychle. V tomto příspěvku proto tedy stručně popisuji základní principy tvorby dynamického appletu vybraného účastníky dílny.
Název v anglickém jazyce
GeoGebra as one of the tools for an immediate virtual feedback
Popis výsledku anglicky
At the beginning of the workshop, the participants were presented with three different stereometry problems in the form of dynamic applets created in the freeware GeoGebra. The tasks were focused on the construction of a plane section of a cube model, the construction of a net of a cut cube, which is decomposed into a plane using the dynamic tool of GeoGebra software, or conversely folded back into a model of a cut cube, and the interactive completion of the cut part of the cube by selecting from the displayed solids. Participants were given a choice of which of the three applets presented they would like to create together in the workshop. They settled on a dynamic applet construction of a planar section of the cube model. In this paper, therefore, I briefly describe the basic principles of creating the dynamic applet chosen by the workshop participants.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
10101 - Pure mathematics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů