Lehká konstrukce zadního opěráku pro SK37x
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24620%2F12%3A%230000184" target="_blank" >RIV/46747885:24620/12:#0000184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lehká konstrukce zadního opěráku pro SK37x
Popis výsledku v původním jazyce
Snaha o redukci hmotnosti vozu z hlediska emisních limitů je aktuální téma v automobilovém průmyslu. Projekt měl za cíl navrhnout koncept opěráku s minimální sníženou hmotností o 10% oproti standardní konstrukci. Výstupem projektu byl koncept v CAD a ověření v simulaci zátěžového testu.
Název v anglickém jazyce
Lightweight design of rear backrest for SK37x
Popis výsledku anglicky
The mass reduction in term of emission limits is actual theme in automotive industry. This project had concept of the rear backrest with 10% mass reduction of the standard design as a target. The project output was CAD design of the concept and simulation verification of the loading case.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
3
Místo vydání
Liberec
Název nakladatele resp. objednatele
Volkswagen AG
Verze
—