Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computational Modeling of the liquid LPG Injection into the suction Manifold of an SI Vehicle Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24620%2F13%3A%230000127" target="_blank" >RIV/46747885:24620/13:#0000127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scientific.net/AMM.390.355" target="_blank" >http://www.scientific.net/AMM.390.355</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.390.355" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.390.355</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computational Modeling of the liquid LPG Injection into the suction Manifold of an SI Vehicle Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    LPG is a very first-rate alternative fuel for a vehicle SI engine. By mixture formation using the injection of the gaseous LPG into suction manifold of the naturally aspirated SI engine the engine power is reduced to the original petrol engine power. This advantage is corrected by mixture formation using the liquid LPG injection into the intake air to the suction manifold. The paper deals with the computational modelling of the process on the liquid LPG injection, especially of the history LPG pressureand the LPG temperature before outlet nozzle. The calibration of the computational model has been performed by the experiment. The paper proposes the design precaution on the icing of the outside on the outlet nozzle.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational Modeling of the liquid LPG Injection into the suction Manifold of an SI Vehicle Engine

  • Popis výsledku anglicky

    LPG is a very first-rate alternative fuel for a vehicle SI engine. By mixture formation using the injection of the gaseous LPG into suction manifold of the naturally aspirated SI engine the engine power is reduced to the original petrol engine power. This advantage is corrected by mixture formation using the liquid LPG injection into the intake air to the suction manifold. The paper deals with the computational modelling of the process on the liquid LPG injection, especially of the history LPG pressureand the LPG temperature before outlet nozzle. The calibration of the computational model has been performed by the experiment. The paper proposes the design precaution on the icing of the outside on the outlet nozzle.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied Mechanics and Materials

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    390

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    355-359

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus